Agresja i przemoc w relacjach rówieśniczych

Zapraszamy na konferencję z udziałem Tomasza Bilickiego, 29 kwietnia 2024 r., z której dochód będzie przeznaczony na warsztaty dla młodzieży „Stop Agresji”.

Fundacja Rozwoju Świadomości Emocjonalnej EmocJa serdecznie zaprasza na konferencję „Agresja i przemoc w relacjach rówieśniczych”. 

Konferencja Fundacji EmocJa Agresja i przemoc w relacjach rówieśniczych

Program konferencji

9.00Rejestracja uczestników
9.30–10.15 Otwarcie konferencji.
Wykład Anny Zmysłowskiej (Fundacja Rozwoju Świadomości Emocjonalnej EmocJa):
Inteligencja emocjonalna jako profilaktyka zachowań przemocowych i agresywnych
10.15–11.15 Wykład Agaty Lamch (Fundacja Rozwoju Świadomości Emocjonalnej EmocJa): Podłoże zachowań agresywnych
11.15–11.45Przerwa kawowa
11.45–13.00Wykład Tomasza Bilickiego (online na żywo):
Przemoc rówieśnicza a kształtowanie się samooceny
13.00–13.30Panel dyskusyjny z Prelegentami
13.30–13.45Losowanie szkół, które wezmą udział w darmowych warsztatach dla młodzieży przeprowadzonych przez Fundację EmocJa.
Zakończenie konferencji. 
Zapisy i informacje:
Fundacja Rozwoju Świadomości Emocjonalnej EmocJa
Pracownia EmocJa, Lublin, ul. Juranda 7

O prowadzących:

Anna Zmysłowska – mgr socjologii, coach ICI (International Association of Coaching Institutes), uczestnik Programu Pomocy Psychologicznej Gestalt. Ukończyła trening MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction), jest nauczycielem uważności AMdM dla młodzieży na licencji Akademii Mindfulness Michaela Sandersona, praktykiem Metody Kids’ Skills – „Dam Radę!” oraz „Jestem z ciebie dumny!” – opartej na Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach. Jest trenerem TUS (Treningu Umiejętności Społecznych) oraz TZA (Treningu Zastępowania Agresji). Od 15 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą pomagając im rozwijać kompetencje emocjonalno -społeczne poprzez prowadzenie warsztatów grupowych jak i pracę indywidualną. Prowadzi również warsztaty dla rodziców i opiekunów – „Szkoła Uczuć”, której jest współtwórczynią i realizatorką oraz szkoleniowe rady pedagogiczne dla nauczycieli. Specjalizuje się w pracy z kryzysami, trudnościami emocjonalnymi i społecznymi u dzieci i młodzieży oraz u osób dorosłych. Od 2017 jest prezesem Fundacji Rozwoju Świadomości Emocjonalnej EmocJa, której misją jest rozwijanie samoświadomości, nauka rozpoznawania potrzeb, wartości i akceptacji emocji przez ludzi w każdym wieku.

Agata Lamch – coach (Studia Podyplomowe na kierunku Coaching i Mentoring na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie akredytowane przez Izbę Coachingu), trener rozwoju osobistego (roczna szkoła trenerów organizowana przez Ośrodek Rozwoju Edukacji i Centrum Edukacji Obywatelskiej w Warszawie). Mgr filologii polskiej, przez 20 lat pracowała w szkole jako nauczyciel i wychowawca klasy (nauczyciel dyplomowany od 2010 r.). Przez wiele lat była Mentorem w Nauczycielskiej Akademii Internetowej CEO – szkoliła nauczycieli i wprowadzała innowacyjne nauczanie. Współtwórczyni „Nieszkoły” i „Szkoły Uczyć dla Rodziców.” Ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu rozwoju osobistego oraz pracy z dziećmi i rodzicami. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych (rodziców, nauczycieli, kobiet), konsultacje rodzicielskie oraz procesy coachingowe. 

Tomasz Bilicki – pedagog, absolwent kilkuset godzin szkoleń w zakresie leczenia zaburzeń zdrowia psychicznego. Interwencji kryzysowej uczył się na Florydzie w International Critical Incident Stress Foundation a egzamin certyfikacyjny zdał na Uniwersytecie Maryland. Ukończył również studia podyplomowe m.in. z psychologii motywacji (Uniwersytet SWPS) i psychotraumatologii (Uniwersytet Gdański). Uczył się także na Uniwersytetach: Stanforda, w Utrechcie, Medycznym Harvarda. Pracuje z nastolatkami. Prowadził interwencję kryzysową oraz psychoterapię w Punkcie Interwencji Kryzysowej Fundacji Innopolis, Pracowni Wsparcia Psychologicznego PoMoc, Centrum Medycznym „Szpital św. Rodziny” (kontrakt z NFZ – 1. poziom referencyjny), Regionalnym Interwencyjnym Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Nauczyciel dyplomowany.